Saturday, July 17, 2010

Anti-virus Removal Tools

အခုတေလာ ျမန္မာဆန္ေသာ အမည္ႏွင့္ ဗိုင္းရပ္စ္မ်ားအေၾကာင္း ၾကားရပါတယ္။ ဥပမာ MGYFC.exe စသည္...
ထိုဗိုင္းရပ္စ္မ်ားကို သတ္ရန္ Removal Tools မ်ား ေပၚေပါက္လာၿပီး ထို
Removal Tools မ်ားကို ေဖာ္ဝပ္ေမးမ်ား အသြင္ျဖင့္ ျဖန္႔ျဖဴးေနၾကျခင္းအား သတိျပဳမိပါတယ္။

ထို Anti-virus Removal Tools မ်ား ကိုယ္တိုင္က ဗိုင္းရပ္စ္ေတြ
ျဖစ္ႏိုင္တယ္လို႔ သံသယ (suspect) ျဖစ္မိပါတယ္။ အြန္လိုင္းမွာ
ဗိုင္းရပ္စ္ဆိုၿပီး ျဖန္႔ေပးရင္ ဘယ္သူမွ ဆြဲခ်ယူၾကမည္ မဟုတ္ပါ။ အဲ...
ဗိုင္းရပ္စ္ရီမုဗယ္တူး (Virus Removal Tool) ဆိုရင္ေတာ့ ဟုတ္ေသာ္႐ွိ၊
မဟုတ္ေသာ္႐ွိ လိုလိုမယ္မယ္ ဆြဲခ်ယူထားတတ္ၾကတယ္။ အလြန္ အႏၱရာယ္မ်ားပါတယ္။
ယံုၾကည့္ရတဲ့ (Trust worthy) ျဖစ္တဲ့ ဇစ္ျမစ္ (source)က ရလာေသာ EXE
(executable) file ကိုပဲ ဆြဲခ်သင့္တယ္လို႔ အႀကံျပဳလိုပါတယ္။

ဗိုင္းရပ္စ္ကိုေတာင္ မနည္းသတ္ေနရတဲ့အထဲ ဘာ process ေတြ ေလွ်ာက္ run
ေနမွန္းမသိ၊ help ဖိုင္ ေကာ support လံုးဝမ႐ွိတဲ့ Maker မည္သူမည္ဝါမွန္း
မသိႏိုင္ထားတဲ့ exe ဖိုင္ကို ထပ္ run ရဦးမယ္ဆိုေတာ့ အႏၱရာယ္မ်ားပါတယ္။
သူမ်ားဆီကလာတဲ့ executable file ေတြ သတိထားၾကပါ။ အခုဟာက usb
စတစ္တပ္မိလို႔ ဒုကၡေပးတာ မဟုတ္ပဲ ကိုယ့္ ဒုကၡကို အြန္လိုင္းက ဆြဲခ်ၿပီး
run မိသြားမည့္ အေျခအေနပါ...။ Anti-virus Removal Tools ထုတ္ေဝသူမ်ားလည္း
ဒီအျဖစ္မ်ိဳးမွ ေ႐ွာင္႐ွားႏိုင္ေအာင္ ထုတ္တဲ့ Tools မွာ
Documentationေလးေတာ့ ျပည့္ျပည့္စံုစံု ေဖာ္ျပေပးၾကပါလို႔ ေတာင္းဆိုလိုပါတယ္။

ေလးစားစြာျဖင့္
/ဧးသိမ္း/

Thursday, July 8, 2010

ပညာကို ဘာလို႔ သင္ရသလဲ ?

သမိုင္းကို ဘာလို႔ သင္ရသလဲဆိုေတာ့ "သမိုင္းစစ္စစ္ကို သိရင္ အခ်ဴပ္ကေတာ့ မအ ဘူးေပါ့။" လို႔ သမိုင္းဆရာႀကီး ေဒါက္တာသန္းထြန္းက ေျဖဘူးတယ္။ ေတာ္ေတာ္ကို မွတ္သားေလာက္တဲ့ စကားပါပဲ။ (ေဒါက္တာသန္းထြန္း၊ သမိုင္းႏွင့္ စကားေျပာျခင္းမွ)

"ပညာကို ဘာလို႔ သင္ရသလဲ" ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းတစ္ခု ရွိတယ္ဆိုပါစို႔။

ဗုဒၶဘာသာအရ ေျဖမယ္ဆိုရင္ေတာ့ "အျပစ္ႏွင့္ အက်ိဳးကို ခြဲျခားႏိုင္ေအာင္"တဲ့။ ဒါဘုရားေဟာပါပဲ။ ငယ္ငယ္က သင္ဘူးတဲ့ စာထဲမွာ ပါတယ္။ ပညာဆိုတာ အျပစ္၊ အက်ိဳးကို ခြဲျခားႏိုင္ေသာ ဥာဏ္ကို ေခၚပါသည္ ဆိုတာ ေအာ္က်က္ခဲ့ဘူးပါတယ္။

ေျပာရရင္ ဒါဟာ တကယ့္ ပညာေရး ဦးတည္ခ်က္ႀကီးပါပဲ။ အျပစ္၊ အက်ိဳးကို ခြဲျခားႏိုင္ေရးေပါ့။ အျပစ္၊ အက်ိဳးကို ခြဲျခားႏိုင္ရင္ ဒါ..ပညာတတ္ျဖစ္ပီေပါ့။

ကိုယ္လုပ္လိုက္တဲ့ ကိစၥတစ္ခုကို အျပစ္ျဖစ္လား အက်ိဳးျဖစ္လား မေဝဖန္၊ မပိုင္းျခားႏိုင္ဘူး ဆိုရင္ ဒါဟာ... ကိုယ္ ပညာတတ္တစ္ေယာက္ (ဝါ) ပညာနဲ႔ အသက္ေမြးသူတစ္ေယာက္ မျဖစ္ေသးဘူးလို႔ ယူဆႏိုင္ပါတယ္။

တေလာက Khuram ေရးတဲ့ စာတစ္ပုဒ္ ဖတ္မိပါတယ္။ ပညာေရး ဦးတည္ခ်က္ေတြ အေၾကာင္းေပါ့။ ပဓာနက်တဲ့ ပညာေရး ဦတည္ခ်က္က ဘာေတြလဲဆိုတာ အခုလို တင္ျပထားပါတယ္။

1- ႐ွိၿပီးသား အတတ္ပညာကို မ်ိဳးဆက္သစ္မ်ားအား လက္ဆင့္ကမ္းေပးရန္။
(To convey existing knowledge to coming generations.)

2- ပညာသင္ ေက်ာင္းေတာ္သားမ်ား အၾကား ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ လူအခ်င္းအခ်င္း ဆက္ဆံမႈ အတတ္ပညာ တိုးတက္လာေစရန္။

(To develop communication and interpersonal skills in students.

3- ပိုမိုေကာင္းမြန္ေသာ လူေနမႈဘဝတည္ေဆာက္ႏိုင္ေစရန္ အျပဳအမူ အေလ့အထမ်ား သင္ၾကားေပးႏိုင္ရန္။
(To teach manners necessary for a better social life.)

4- လက္ေတြ႔က်ေသာ ဘဝတစ္ခုကို ကိုင္တြယ္ထိမ္းေက်ာင္းသြားႏိုင္ရန္
(To make students able to handle and deal with practical life matters.)

5- ေက်ာင္းသားမ်ားအေနႏွင့္ ထိုအတတ္ပညာဆိုင္ရာ က႑အလိုက္ ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာျခင္း၊ သုေတသနျပဳျခင္း တတ္ေျမာက္ေစရန္
(To make students able to analyze and do research in the particular field of knowledge.)

6- အဓိကအားျဖင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ ထိုးထြင္းသိျမင္မႈ အတတ္ပညာကို တိုးတက္ေစရန္
TO DEVELOP CREATIVE ABILITIES OF STUDENTS.

တို႔ ျဖစ္ပါတယ္တဲ့။ တတ္လို႔ ေျပာတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ဖတ္မိတာေလး ျပန္ေဖာက္သည္ခ်တာပါ။ ဧဝံေမသုတံေပါ့ဗ်ာ။ ပါခ်ဳပ္ႀကီးေတြ ကိုးကားလို႔ရေအာင္ လင့္ပိတ္ေပးလိုက္ပါဦးမယ္။ https://khuram.wordpress.com/

အခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီးခြဲၿပီး ႐ွင္းျပထားတာေတာင္ ဗုဒၶျမတ္စြာဘုရားေဟာၾကားခဲ့တဲ့ အနက္အဓိပၸါယ္ကို မၿခံဳငံုမိေသးပါဘူး။ ယေန႔ထက္တိုင္ ေခတ္မွီေနတဲ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္း၂၆၀၀က ျမတ္စြာဘုရား၏ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ေသာ တရားေတာ္မ်ားကို ၾကည္ညိဳသထက္ ၾကည္ညိဳမိိပါတယ္ခင္ဗ်ာ...။

ဒီပို႔စ္ေလးဟာ က်ေနာ္ Real Family နဲ႔ ေတာင္ႀကီးဖန္မလီ မွာ တင္ခဲ့ဘူးတဲ့ ပို႔စ္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

ပုဂံလက္သစ္ ႏွင့္ ပုဂံတန္ဖိုး

ပုဂံလက္သစ္ ႏွင့္ ပုဂံတန္ဖိုး


ေဒါက္တာသန္းထြန္းေရး စာတမ္း ၂ ေစာင္ရွိပါတယ္။ ပုဂံလက္သစ္ ႏွင့္ ပုဂံတန္ဖိုး။
အဲဒိစာ တမ္း၂ေစာင္လုံးဖတ္ျပီးတဲ့ေနာက္ ပုဂံ ဘာေၾကာင့္ ကမာၻ႕ ေရွးေဟာင္း ယဥ္ေက်းမႈဆိုင္ရာ ေနရာ တစ္ေနရာအျဖစ္ စာရင္းမဝင္လဲဆိုတာ နားလည္လာတယ္။ တျခားအေၾကာင္းရာေတြ ရွိခ်င္ရွိႏိုင္ပါေသးတယ္။